POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

7 lipca 2015

Zadania wakacyjne na MSP + promocja na VIP!

Cześć!
Lato w pełni, upały takie jak nigdy (serio: piszę to mając mokry ręcznik na barkach, swoją drogą miło chłodzi) - a więc załoga MSP nieźle wykorzystała fakt, że nikomu w taką pogodę nie chce się wychodzić z domu.
Pojawiły się zadania wakacyjne - są podobne do tych wielkanocnych - po prostu mamy kilka (cztery) podetapy, za które dostajemy StarCoins i Fame, a na końcu jest główna nagroda za daną część zadań. Są one całkiem proste, jedyne z czym można mieć problem to autografy - w końcu nie każdy jest posiadaczem konta VIP.


Wakacje 2015 na MovieStarPlanet - mapka zadań
Mapka zadań wakacyjnych na MovieStarPlanet

Zadanie 1: Zbieranie ananasów 

Wakacje na MovieStarPlanet 2015 - zadanie pierwsze - Impreza Plażowa

Po prostu musimy znaleźć pięć ananasów - są dość łatwo ukryte, ja miałam trzy na głównej stronie oraz dwa w zakładce Gry.


Wakacje 2015 na MovieStarPlanet - gdzie są ukryte ananasy?

Właśnie tak się prezentują - całkiem uroczo!

Wakacje 2015 na MovieStarPlanet - nagroda za pierwsze zadanie


Powyżej jest typowe okienko zbierania nagród za podetapy - uznałam, że nie zrobię zrzutu ekranu dla każdego, ponieważ jedyna różnica w nich wynika z innej ilości SC i Fame.

Zadanie 2: Szukanie inspiracji

Wakacje 2015 na MovieStarPlanet - zadania wakacyjne


Tutaj sprawa jest dosyć jasna - oglądamy 3 filmiki na YT, dajemy Love It przy pięciu zdjęciach oraz zmieniamy swój status - wbrew pozorom, nie musi on dotyczyć imprezy na plaży - wystarczy jakikolwiek, system tego nie sprawdza.

Zadanie 3: Imprezowy taniec


Wakacje 2015 na MovieStarPlanet

Co do ubrania, to najlepiej kupić plakietkę za 20 SC. A jeśli chcecie dużo serduszek przy pokoju, to w takich zadaniach możecie iść do siebie i do swojego pokoju zaprosić jakąś osobę. Jeśli jej się spodoba, to na pewno da Love It

Zadanie 4: Zaproszenie na imprezę

Wakacje 2015 na MovieStarPlanet

Lajkujemy jakiekolwiek pięć ArtBooków, sami tworzymy jeden - tutaj radzę Wam zrobić go praktycznie pustego i ustawić na prywatny, no chyba że macie konkretny pomysł. Jedyne, co może zająć więcej czasu to dawanie autografów. 

To koniec etapu pierwszego! Nagrodą jest uroczy żółw. 

Wakacje 2015 na MovieStarPlanet


Promocja na VIP

Pojawiła się też oferta specjalna - tym razem o nazwie Plażowa wyprzedaż. Star VIP jest w cenie zwykłego VIPa! Z chęcią bym się skusiła, ale nie mam pieniędzy. :(
VIP MOVIESTARPLANET - PROMOCJA


Wiem już jakie będą kolejne zadania wakacyjne! Info o nich: tutaj (klik!) 
Okazało się, że jednak informacja była nieprawdziwa, a osoba informująca mnie podrobiła nawet dowody "autentyczności". Szkoda, zawiodłam się. Przepraszam Was bardzo serdecznie.

15 komentarzy:

  1. "tutaj radzę Wam zrobić go praktycznie pustego i ustawić na prywatny, no chyba że macie konkretny pomysł."
    Super pomysll Morts, sama bym na takie nie wpadla Morts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ironia była zbędna :(
      PS Wcale się nie inspirowałam tym co napisałaś na czacie zanim opublikowałam post, wcale!

      Usuń
  2. Mialam te ananasy w tych samych miejscach co ty :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że doszły te zadania, bo miałam mało sc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, mi też trochę wleciało ;) Mało bo mało, ale lepsze to niż nic

      Usuń
  4. Ja nie miałam problemu ze sc, ale wydałam troche za dużo ... :D I teraz nie mam hajsu ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedaj trochę swoich ciuchów które Twoja MS nie nosi za obejrzenie np: 8 seków ;) Albo skorzystaj z metody zwierzaczkowej

      Usuń
  5. A wiesz co jest najgorsze w tej promocji? No to, że kilka dni przed kupiłem VIP Elite na miesiąc, a teraz nie mogę sobie ulepszyć, ani kupić jeszcze jednego, bo ta opcja nie wyskakuje. BOSH! Jaki pech xDDD

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest takie zadanie że trzeba znaleźć trzy kokosy. Wiesz gdzie one są ?!?! Bo ja znalazłam jeden w sklepie z odzieżą a gdzie są pozostałe dwa ? :( PLIS pomóż !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz w:
      - Salonie piękności
      - Design Studio
      - Pokoju
      - Sklepie z animacjami, tłami, zwierzakami, boonies, hotelu dla zwierzaka
      - Ogólnie w grach, mieście filmów, czatach
      :)
      W razie czego się wyloguj i zaloguj ponownie a potem znowu kliknij na to zadanie, to kokosy zmienią miejsce

      Usuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.