POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

18 kwietnia 2015

Wyłączanie chatu na MSP - czy na pewno warto to robić?



Hejka naklejka, tutaj morts w kropkach - ospa, tsa...

Ludzie w ctr piszą różne rzeczy. Czasem jest co uciążliwy spam (ah, te opisy ciągnące się przez całą długość ekranu!), często reklamy czy jakieś ogłoszenia.

A czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad tym, ile szans na zdobycie roli w sławnym filmie, prezentu czy specjalnego pozdrowienia Wam przez to przepadło?


Tak, dokładnie! Sama kiedyś przez jakiś czas miałam wyłączony chat a potem zaczęłam ogarniać, że tak jakoś... pusto. Nie mam filmów do oglądania (poza tymi w których mam rolę), nie ma żadnych konkursów organizowanych przez innych, brak nowych blogów do poczytania. Wiem, część osób pisze na forum. No, ale przecież nie wszyscy chcą i nie wszyscy lubią robić kolejne wątki! 
Inna sprawa to fakt, że sporo MS tutaj to młode osoby, które nie mają za wiele cierpliwości, więc kiedy mając wyłączony chat nie odpiszecie na jakąś ich propozycję to w najlepszym wypadku będą na Was źli, a w najgorszym - zwyzywają, zgłoszą, zablokują albo co gorsza zaczną wypisywać że uważacie się za królów msp, bo nie dostali odpowiedzi. :') Brzmi jak tania bajka, ale wraz ze zwiększaniem się czyjejś sławy w tej grze (tudzież levela) takie przypadki na serio zaczynają się zdarzać.

"No, ale co zrobić jeśli ma się dużo znajomych online? Wtedy wszystko muli!"

Niestety, to druga strona medalu. Od siebie polecam usunięcie wszystkich osób, które nie są nam potrzebne do filmów lub nam nie pomagają bądź po prostu rzadko się logują i ich nie kojarzymy.
Pomocne mogą być spisy znajomych, no chyba że ktoś ma świetną pamięć.

Niestety, zauważyłam pewną rzecz...
...Im więcej osób ma wyłączony pasek z aktywnymi MovieStars, tym trudniej jest nam wbijać levele jak na starym MSP. Już coraz bardziej trzeba się postarać, aby na normalnym filmie mieć pełno wyświetleń bez reklam na forum/poczcie/w księgach - kiedyś wystarczyła skromna reklama w ctr - nie trzeba było nawet dawać nagród za oglądanie! A obecnie...?

Co możemy zdobyć mając czat ON? 

Zacznę od siebie. Na początku zdobyłam role w kilku filmach pewnego użytkownika, który dawał je za grafa. Dzięki temu wbiłam całe dwa poziomy! Dostałam także trochę specjalnych pozdrowień czy prezentów... a przede wszystkim, spotkałam świetną osobę - Ambrosse - gdybym nie miała włączonego chatu a co za tym idzie - nie widziałabym jej pewnego ctr to teraz nadal narzekałabym na samotność :(
***
Wygraliście kiedyś jakiś konkurs, który ktoś ogłosił w statusie? Zdobyliście prezent, bo w miarę szybko przeczytaliście ofertę w statusie? Napiszcie w komentarzu! A ja zapraszam na akcję włączania chatu. 

Pomóżmy sobie nawzajem i włączajmy chat, czytajmy dymki "co teraz robisz?" chociaż przez godzinkę. Doceńmy pracę innych.

Pssst! Byłabym wdzięczna, gdybyś polecił /-a ten post innym. Niech jak więcej osób to przeczyta. :) Z góry dzięki ♥



***
Zastanawiam się czy nie włączyć reklam na blogu... moi rodzice nie dostają sporej wypłaty, w dodatku prawie cała część mamy idzie na płacenie długów...Dlatego mam pytanie - jak mogę namówić rodziców na zgodę na to? I czy w razie czego - pomagalibyście i klikali w reklamy? już nieważne

17 komentarzy:

  1. Ja chat wyłączam tylko wtedy kiedy robię film (w dzień) - czyli bardzo rzadko. Zwyczajnie zapominam o tej opcji.
    Ostatnio dostałam "rolę" w filmie Lolinkassi i level prawie mi się sam wbił - serio, byłam na początku paska, a teraz jestem pod koniec. MAGIA. X'D
    A co do reklam - włącz, ja pomogę na pewno. A uzasadnić mogłabyś to rodzicom tak samo jak w tym poście może?
    omg, przepraszam za lichy komentarz, ale każdy komentarz się liczy, co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz nie jest lichy! A co do uzasadnienia, to niestety mój tata jest trochę konserwatywny no i wiesz... D:
      Aaa, właśnie - na filmach Lolin mi też się sporo fejmu wbiło.

      Usuń
  2. Nie raz wygrałam coś czytając status.. Powiem, że opłacalne jest jego czytanie, jak najczęściej staram się mieć włączony chat, ale jeżeli coś robię, np. film to wyłączam bo "wielkie statusy" mi w tym przeszkadzają..Co do reklam to może po prostu tak spokojnie zapytaj mamy czy możesz, ja nie bd miała nic przeciwko reklamom ;) ~hanablondi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te wielkie statusy to okropieństwo >.< Szczególnie gdy ktoś pisze w nich tylko jakieś bezsensowne słowa aby poszpanować!

      Usuń
  3. Tak, klikałabym w reklamy.
    No i fajny post. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała CHAT OFF to nie grałabym w wielu filmach :')
    A lvl sam nie podskoczy...
    Najgorsze są wielki statusy.
    Nawet nie wiem jak to się robi xD
    PS klikałabym w reklamy :)
    ~ Nadiakas

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo zastanawiałaś się nad wstawieniem, no ale podoba mi się (y)
    ~Anternot

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero znalazłam twojego bloga w internecie, ale bardzo mi się podoba. Zgadzam się z tym postem, gdybym nie miała włączonego chatu nie grałabym roli w wielu filmach. /Kocurka675

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie wyłączam (prawie) czatu, a i tak nigdy nie wygrałam żadnej roli w filmie czy pozdra. No, raz dostałam pozdro, ale pewna użytkowniczka sama do mnie napisała. Biorę udział w tych konkursach, ale nic z tego nie wychodzi. Zero nagród. Dlatego bardzo wolno wbijam level. Ale mówi się trudno. Pozdrawiam
      Pauli2k
      XD

      Usuń
  8. Staram się często nie wyłączać chatu, i rzeczywiście: dostałam rolę w dobrym filmie, no to teraz hajs się uzbierał :)

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie wylaczalam chatu, raz nawet wygrałam przez to ^.^ Wiec się nie opalaca wylaczac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bralam udzial w takich konkursach wiele razy gdy jeszcze nie gralam dlugo. Naprawde zdarzaja sie swietne oferty.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.