POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

17 lipca 2015

Wywiad z Lolinkassi

Dzisiaj to, na co na pewno część z Was czekała - nic innego jak wywiad. I to z kim!
Naszą dzisiejszą gwiazdą będzie Lolinkassi, czyli Paulina. Jej nowe filmy zawsze są na którejś z pierwszych trzech stron top, a ona sama ma 56 poziom. Mieszka w Północnej Irlandii, dlatego m.in w filmach i podczas wywiadu nie używa polskich znaków. Poprawiłam to (oraz błędy) przy przepisywaniu.
Tak jak zwykle, na samym początku będzie wywiad z formie pisanej, a następnie - zrzuty ekranu na dowód.
Zapraszam!

Wywiad

Pominęłam to jak się pytałam Loli czy może mi udzielić wywiadu.
Oczywiście czcionką pogrubioną są wypowiedzi Pauliny. 

Ja: Jak to się stało, że Twoje filmy są wysoko w top, a sama wbiłaś już... wiele leveli?

Lolinkassi: Na MovieStarPlanet gram już kilka lat, przez ten czas zapewne wiele osób postanowiło poświęcić trochę swojego czasu by zobaczyć moje filmy, staram się je dopracowywać by wszystko było zapięte na ostatni guzik. Jeśli sprostuję oczekiwaniom osób, które je oglądają, wracają obejrzeć moje kolejne produkcje, za co jestem im niesamowicie wdzięczna. Tym sposobem moje filmy trafiają do Highscores, gdzie są poddane ocenie jeszcze większej liczbie osób, które, jeśli film im się spodoba, mogą wrócić na kolejną część, i tak dalej. 

Ja: A czy kiedykolwiek pomyślałaś o tym aby trochę zboczyć z tej drogi i zrobić, dajmy na to, seki albo poradnik?

Lolinkassi: Dawno temu, może w 2013, robiłam dziesięciosekundowe filmiki, za które dawałam prezenty. Był co do nich jeszcze skomplikowany system punktowy, sama nie pamiętam jak to działało.,, Nazywałam je "pakietami prezentowymi", ale mogły zaliczać się do pospolitych dziesięciosekundówek. Możliwe, że raz czy dwa razy zrobiłam je gdy włączałam Fame Booster, lecz teraz wszystko co miało dziesięć sekund jest wykasowane z mojego profilu.
A z poradnikami nie zgadzam się jeszcze bardziej, nigdy, przenigdy nie zamierzam ich tworzyć. 

Ja: Rozumiem. W takim razie po tylu latach tworzenia filmów nie masz jakiegoś odpływu weny albo "choroby" niechcemisię? ;)

Lolinkassi: Ta choroba to istna epidemia, wszyscy ją znamy! Owszem, czasem mam dość, szczególnie gdy nie mam pełnego obrazu jak ma wyglądać część filmu, którą właśnie robię. A jeśli wena nie pokazuje się u mnie dość długo i tak zawsze przychodzi na ostatni moment.
Zwykle pojawia się znienacka, powiedzmy wczoraj praktycznie znikąd przyszedł mi do głowy pomysł na całą serię filmów. 

Ja: Można w takim razie powiedzieć, że o ile niektórzy nazywają siebie ścisłowcami lub humanistami to Ty jesteś filmowcem :') A, właśnie: z tego co wiem to łączysz przyszłość z filmami. Chcesz być reżyserką, scenarzystką...?

Lolinkassi: W branży filmowej są setki stanowisk, nie mam jeszcze szczegółowego pomysłu na życie, lecz coś związanego z filmami jest jedną z głównych opcji. Pozostałe to IT i psychologia, lecz nie jestem jeszcze (na szczęście) pełnoletnia, więc mam czas na decyzje.

Ja: Co do pełnoletności, to jak oceniasz stanowisko MSP na ten temat? I w ogóle, możesz się rozpisać na temat moderacji oraz regulaminu, jeśli chcesz.

Lolinkassi: Uważam, że zakaz pełnoletnich osób na MovieStarPlanet to czysty absurd. Według nich, jeśli ktoś ma siedemnaście lat, jest bez zastrzeżeń i idealnie bezpieczny dla innych użytkowników, lecz w swoje osiemnaste urodziny staje się nieposkromionym bandytą, potworem, i pewnie jeszcze antychrystem. W końcu tworzenie filmów, co jest główną funkcją tej gry, nie jest wyłączeni zainteresowaniem nieletnich! Czy Steven Spielberg ma dziesięć lat?
Muszę również przyznać, że nasza moderacja pozostawia sobie wiele do życzenia. Niby o gustach się nie dyskutuje, ale czy filmy w stylu "Zakochałam się w swoim ojcu!" i "Sposób na miliardpięćsetstodziewięćset diamentów", nie są tu prawdziwym problemem? W końcu niewinne filmy z Highscores są usuwane każdego dnia i zostają nam wyłącznie ww. poradniki, dziesięciosekundówki i filmy o patologii. Nawet nie wspomnę jakie opinie wyrobili sobie u użytkowników, którzy są ich klientami. "Klient ma zawsze rację? No chyba, że mówimy tu o moderacji MSP, w końcu my wiemy, że zmienienie CTR u Pixi Star jest ważniejsze niż te pięć tysięcy bugów na stronie!"

Ja: Zostawię póki co temat MSP, bo na pewno Twoi fani chcieliby wiedzieć coś więcej o Twojej osobie. Masz jakieś najbardziej lubiane przez siebie gatunki filmowe? W sensie, takie które z chęcią oglądasz w realnym życiu.

Lolinkassi: Najchętniej oglądam komedie. Doceniam różne gatunki, ale ten lubię najbardziej, ponieważ wywierają na ludziach dobre samopoczucie, a wszyscy lubimy się pośmiać.

Ja: Hmm, a czy posiadasz jakieś zainteresowania poza MSP? (Nie muszą to być wielkie pasje czy ukryte talenty, równie dobrze coś co lubisz robić albo dobrze Ci wychodzi)

Lolinkassi: No, oprócz oglądania filmów lubię grać w różne aplikacje na telefonie i gry na komputerze, jak i również wychodzić ze znajomymi do miasta i na zakupy, ale nie wiem, czy to się liczy, hahaha.

Ja: Tak, też się liczy. Skoro już wspomniałaś o znajomych (jednym słowem, ale cśś), to poznałaś kogoś fajnego tutaj? No i - bo na pewno wszyscy są ciekawi - kim jest alancs?

Lolinkassi: Poznałam jakąś tonę wspaniałych osób, z wieloma nie mam już kontaktu, ale nie żałuję znajomości z nimi. A naprawdę nie rozumiem ciekawości związanej z alancs, to moja przyjaciółka której zrobiłam konto na MovieStarPlanet gdy była u mnie w domu.

Niestety przez przypadek wykasował mi się zrzut ekranu, na którym Paulina pozdrawiała znajomych i dziękowała za wywiad, ale potem po zapytaniu się napisała mi, że brzmiało to mniej-więcej tak:

Lolinkassi: Dziękuję za jeden z najmilszych wywiadów jakie udzielałam, pozdrawiam Ciebie, każdego kto to czyta, osoby które oglądają moje filmy, moich starych znajomych i moich nowych, m.in. Ambrosse i Lilyanne. 

Ja:  Również dziękuję za ten wspaniały wywiad, bardzo miło mi się z Tobą pisało! 

Zrzuty ekranu


Lolinkassi z MSP - wywiadWywiad z Lolinkassi z MSP
 Wywiad z Lolinkassi z MSP
Wywiad z Lolinkassi z MSP
Wywiad z Lolinkassi z MSPWywiad z Lolinkassi z MSPWywiad z Lolinkassi z MSP

Wywiad z Lolinkassi z MSPWywiad z Lolinkassi z MSP







10 komentarzy:

  1. Cześć!
    Kochana,świetny wywiad! Myślę, że oprócz pisarstwa, masz szansę odnaleźć się w dziennikarstwie ;-)
    Po przeczytaniu owego postu stwierdzam, że Lolinkassi jest nietuzinkową osóbką, która ma nie mało w głowie. A filmy? O nich nawet nie wspomnę...są niestamowite:) Co prawda, obejrzałam zaledwie kilka odcinków ostatniej serii zatytułowanej "Sól i pieprz" (co po niektóre zostały usunięte), ale wiem, że nie raz jeszcze wpadnę do Lolinki na seansik.

    Pozdrawiam cieplutko, Sonianet

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad :*
    Uwielbiam serie fabularne Lolinkassi, min. 'Czarno-Białe Sny' :)
    Co do komedii, to Sól & Pieprz jest chyba czymś w tym rodzaju :D
    Bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten wywiad, morcik C;
    Pozdrawiam Was obie!
    ~5Martynka5

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad ! Bardzo lubię serie Lolinkassi c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem Lolinator. Kocham jej filmy i całą jej osobowość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie wywiady ^^ A kolejny wywiad będzie? :) Jak tak to z kim? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. sama lolinkassi mnie dodała ze znaj po jakims czasie mnie usunela ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak juz odeszla... moviestarplanet w 2016 juz umiera, wszyscy odchodza! nie ma normalnych filmow w top! jak tu zarobic fame jak wszyscy chca ogladac tylko seki i nieprawdziwe poradniki???

      Usuń
  8. Super wywiad!!! Ten blog o msp jest najlepszy! i to super wywiad z lolinkassi!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.