POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

14 lutego 2015

Walentynki ♥

No, to zgadnijcie jaki dziś dzień! Podpowiedź: jest wtedy dużo serduszek (nie, nie tych z aortami i zastawkami), a miłość leje się strumieniami...

Walentynki 2015!

...tak, dokładnie. ;) Z tej okazji przygotowałam  look dla dziewczyn - nosi on nazwę "True love waits", a jego tytuł zaczerpnęłam z pięknej piosenki zespołu Radiohead

Look "True love waits" moviestarplanet.pl - walentynki 2015
Dziękuję za skriny Marcelliniee, która wybawiła mnie z opresji robiąc zrzuty ekranu na swoim koncie (na moim zbyt muliło)
Radzę Wam nie ubierać tutaj face glittera - nie wiem jak to się stało, ale dodał mi się on do looku...
Kolory - vanilia i ciemna czerwień - kojarzą się z typowo randkowym strojem. 


Look "True love waits" moviestarplanet.pl walentynki 2015

Tutaj już wersja bez błyszczących się drobinek i przy okazji tańsza - zaledwie 2175 sc! 
Zauważyłam, że chłód włosów w kolorze wyblakłego brązu (brązowatego blondu?) i szarość sprawiają, że nasza MovieStar mimo sporej dawki różu nie przypomina laleczki Barbie. Z drugiej strony, róż nadaje nieco energii naszemu outfitowi przez co nie wyglądamy jak fala monotonii.

Look "True love waits" moviestarplanet.pl walentynki 2015
Powyżej tabelka użytych przeze mnie kolorów - trawiastą zielenią zaznaczyłam te z wersji kolorystycznej nr 1, a ciemnym fioletem - wersję nr 2.

Cały look możecie mieć nie męcząc się w szukaniem ubrań w sklepie - jest on dostępny w moich lookach i czeka aż ktoś kliknie "Kup" :)

Widzieliście? Oto, co MSP dodało (oprócz konkursu) z okazji walentynek!


Look "true love waits" moviestarplanet.pl walentynki 2015

Uuu, życzenia! Bardzo miło ze strony MSP, że nas tak lubi, hihi :')
Ja też Wam tego życzę! I pamiętajcie - kochajcie innych nie tylko w walentynki!



5 komentarzy:

  1. WALENTYNKI *O* Na MSP jestem juliah2003 XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje *-*
    emi-caffe.blogspot.com
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Bardzo ładny look. Taki w moim stylu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post . Pisze koleżanka Diamentowa@

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne te looki. Takie walentynkowe <3

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.