POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

26 lutego 2015

PORADNIK #5 Jak dodać muzykę na bloga? (SCM PLAYER)

Cześć i czołem, kluski z rosołem!
Dzisiejszy poradnik - jak widać z tytułu - jest o wstawianiu muzyki. Zapraszam!

1. Wchodzimy na stronę scmplayer.net.
2. Wybieramy jeden z dostępnych motywów:



2. (a) Jeśli nie podoba się żadna z podstawowych skórek, możemy wybrać inną. W tym celu przechodzimy na skins.scmplayer.net a następnie naciskamy Choose przy tej, która nam się podoba. 


2. (b) Otworzy nam się wtedy to samo okno co punkcie 2., lecz z wpisanym linkiem do tła odtwarzacza. 



3. Klikamy Next (zaznaczone na obrazku powyżej czerwoną ramką).
Ujrzymy to:


Dodajemy piosenki tak jak omówiłam na obrazku. Gdy już skończymy, znowu naciskamy Next.
4. Konfigurujemy nasz odtwarzacz  (o ile chcemy). Co dana funkcja oznacza wyjaśniłam poniżej, spójrzmy:


5. Gdy nasz odtwarzacz będzie gotowy, wybieramy Done.
6. Kopiujemy gotowy kod.



7. Wchodzimy w Szablon > Edytuj kod HTML. Gotowy kod wklejamy dosłownie po <body....>



Jak widać, na tym blogu już dodałam SCM Playera. Obecnie jest 176  piosenek, co jakiś czas dopisuję kolejne. Jeśli ktoś z Was ma propozycję co jeszcze może być w odtwarzaczu, niech napisze w komentarzu (koniecznie dodajcie link do yt!).
To wszystko. :)

Edytowane 2015-03-14: Niestety odtwarzacz się popsuł :( Póki co nie mam czasu, aby znowu robić plejlistę, być może nie będzie jej wcale... mało kto ma bardzo podobny gust muzyczny do mojego, więc wątpię aby sporo osób z tego korzystało. 

13 komentarzy:

  1. Świetny poradnik!
    Gdybym prowadziła jak Ty sama bloga to bym na pewno skorzystała! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju jakie skomplikowane XDD
    ~Dreamer_♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piętro, o całe piętro, poszło w dół. Noo, to co! :')
    Kurde, uwielbiam ten odtwarzacz, masz super gust. kckc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocny wpis i dzięki niemu udało mi się dodać muzykę na bloga :) Jesteś wielka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, dziewczyny. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Angel with a shadow (nightcore) jeśli jeszcze nie masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że dodałaś muzykę. Można sobie posłuchać kiedy się nudzi. PS. Masz super poradniki!

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog, swietny poradnik, swietne wszystko !!! ~IB

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trzeba dodawać tego do kodu w HTML. Wystarczy wejść w układ --> Dodaj gadżet --> HTML/ JavaScript i wkleić kod. O wiele prościej. Mimo wszystko poradnik bardzo pomocny dla początkujących ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki! ;)
    Pelargia - wiem, wiem, swój SCM próbowałam tak dodać lecz nie wyświetlał mi się. :s Uznałam przez to, że w instrukcji napiszę trudniejszy ale za to pewniejszy sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę znaleźć tego "body" :cc

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.