POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

29 grudnia 2015

Olśniewający wygląd na Sylwestra!

Aaaaa, stęskniłam się!
Co prawda nie jestem pewna czy ktokolwiek z moich starych czytelników to przeczyta, to i tak napiszę: brakuje mi blogowej ekipy. Przy okazji: witam każdego nowego obserwatora morcejnowych bazgroł!
Nie zdziwię się, jeśli nowych ludzi będzie ciut więcej niż zwykle, ponieważ wyrzuciłam prawie wszystkich moich znajomych i przyjmuję od nowa (tych co zaproszą) a przy okazji szukam aktywnych w tej grze osób.

Sylwester oraz Nowy Rok zbliżają się nieubłaganie. Już niedługo będziemy witać rok 2016, a tymczasem zapraszam Was na posta z lookami.

Klasycznie czy odważnie? Zapraszam do wybrania stylu swojej MovieStar na świętowanie nadchodzących 366 dni :)

...Brzmi jak tytuł modowego artykułu z Pudelka, wiem.

 

Pierwsza propozycja -  klasa sama w sobie. 

Czerwień, złoto to kolory kojarzące się z bogactwem, przepychem, uwielbiane przez rodziny królewskie. Długa spódnica? Czemu by nie! Książę Karol na pewno wpuściłby nas w tym stroju na swój bal.

Klasyczny look dla MS na świętowanie nowego roku z MSP
Szykowny outfit, nie ma co

Wszystkie, oprócz bluzki są z najnowszego konkursu.
Oto i kolory użyte w tym zestawieniu. Na żółto zaznaczyłam odcień włosów, a na turkusowo - ubrań:

Paleta kolorów do klasycznego outfitu z MovieStarPlanet


Druga opcja - alternatywnie, hipstersko, nietypowo

Tutaj zwyciężyła niekonwencjonalność. Bardzo lubię "dziwne połączenia" i o ile pastele czy kolorowe włosy są popularne, to żakiet z cylindrem mogą wyglądać przezabawnie w realnym życiu. Poleciałam na to i zrobiłam... no, właśnie coś takiego.

Alternatywny look dla MS na świętowanie nowego roku z MSP


Jest też o 100 StarCoins tańszy od poprzedniego, więc zasłużył na kolejny plusik. Swoją drogą, coś się stało ze spodenkami i wyglądają teraz jak duże majtki wyszczuplające. Choć mogą się przydać, w końcu po tych wszystkich słodyczach i kiełbaskach nawet naszym postaciom może urosnąć niezły brzuszek. :)

Paleta kolorów do alternatywnego looka na sylwestra z MovieStarPlanet

Kilka słów od morts

Ponieważ kolejny post będzie prawdopodobnie dopiero w 2016r., pragnę Wam życzyć, aby ziściły się Wasze najwspanialsze marzenia, by życie zawsze biegło najpomyślniejszą dla Was ścieżką, oraz, abyście byli pełni sił i witalności nie tylko przez kolejny rok, ale również przez całe życie.
Szczęśliwego Nowego Roku!

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwszy look, ale ten drugi też nie jest zły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie looki ^.^ ~bittersweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja wygląda naprawdę gustownie. Czerwień to kolor, który do mnie trafia! Za to w drugiej propozycji urzekł mnie cylinder. Cylindry są totalnie wyczesane i trafiają prosto w moje serce i rozświetlają moją czarną, sad-emo duszę! Dlatego też chętnie założyłabym na siebie drugi strój.
    Spóźnionych Wesołych Świąt, Morts Vivants! I szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przypomniałam sobie o twoim blogu i byłam mile zaskoczona, że powróciłaś do pisania ;) Ja również znowu zaczęłam blogować :)
    Powiem ci, że zaczynam Cię podziwiać. Ja nie byłam w stanie złożyć z tych ubrań ani jednego looka.
    Na koniec życzę ci udanego sylwestra i spełnienia marzeń oraz szczęścia w Nowym Roku!
    ~patiana2

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrze sb na Twojego bloga i moja rrakcja to:
    COOOOO
    Powrocilas! Bardzo sie ciesze c:
    ~Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieńdobry. Post super. <3

    ~vickie1901

    OdpowiedzUsuń
  7. I gdzie ty znowu jesteś? ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super looki ^^ Podoba mi się!!! Normalnie nie mogę się wyrazić!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super looki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there just wanted to give you a quick
    heads up and let you know a few of the pictures aren't
    loading properly. I'm not sure why but I think its a
    linking issue. I've tried it in two different
    web browsers and both show the same outcome.

    OdpowiedzUsuń
  11. I visited multiple blogs but the audio feature for audio songs
    existing at this web page is in fact excellent.

    OdpowiedzUsuń
  12. But wanna input on few general things, The website design is perfect,
    the content material is very good :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Your style is so unique in comparison to other people I've read stuff from.
    Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.