POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

24 lutego 2015

Look "Przedwiośnie"

Nie wiem jak u Was, lecz w mojej miejscowości już prawie cały śnieg stopniał, zaczynają rosnąć krokusy, przebiśniegi, drzewa pokrywają się małymi listkami...
Ten piękny widok za oknem stał się inspiracją dla  nowego looku "Przedwiośnie". Zapraszam!


Kosztuje on 2825 sc, co może małą sumą nie jest, ale biorąc pod uwagę jak kosztowne są obecnie ubrania na MSP - bardzo drogim go nazwać nie można.
Użyłam dwóch ciepłych kolorów i połączyłam je z zimną bielą, która kojarzy mi się ze śniegiem. :)



Powyżej użyte kolory: czarną ramką zaznaczyłam kolorystykę ubrań, a czerwoną - włosów. 

Wybaczcie ten krótki post, ale nie wiem na jaki temat napisać. Piszcie w komentarzach o czym chcielibyście poczytać!

6 komentarzy:

  1. Piękny look!
    Te połączenie kolorów, dobranie ubrań.
    Bardzo mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look .

    Diamentowa@

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzy mi się z arbuzem, omg. Zjadłabym arbuza. Tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ja nie potrafię tak fajnie dobierać ubrań ;( hanablondi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było, gdybyś pisała o hackerach, lub nocach hackerów.
    ~Wiktoria53680 z msp

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.