POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

25 lutego 2015

Jak szybko zarobić ponad 1800 SC w jeden dzień?

PORADNIK MSP - Jak szybko zarobić ponad 1100 SC w dzień?
Tyle hajsu!


Witajcie,
Dostaję czasami (ostatnio coraz częściej) zapytania o to, czy mogę dać komuś coś z listy życzeń. Rzadko kiedy mam "dużo" SC, więc nie mogę sobie pozwolić na danie prezentu za darmo każdemu, kto by chciał. A gdybym dała jednej osobie a innym nie to byłoby faworyzowanie, czego nie lubię. Zatem takie prośby ignoruję bądź odpisuję "możesz to szybko zarobić".
Myślałam, że każdy już zna ten sposób, ale okazało się inaczej - dlatego go Wam dziś przedstawię. Polega on na niczym innym jak na... klikaniu serduszek przy boonies.

Po prostu wchodzimy do pokoju jakiejś MovieStar, która posiada zwierzaki, najeżdżamy na nie kursorem i klikamy serduszko; w przypadku starej wersji pupili klikamy na czworonoga a potem na serce. Tak, oto cała tajemnica!

Poniżej lista MovieStars z dużą liczbą boonies/bonsters (mają ich co najmniej pięć):


Karollcia01
NataliaDARK
MonikaDARK
EskaeS
Gwiazda7887
patryna20000
Wiktomanka
Lolinkassi
keisza_xd
-Beata-
morts vivants  (tak, mam dziesięć zwierzaków - w pokoju dziennym! :)
~sylwunia~
marysia19970
Jussticia
Diiihly
warszawa57
Dominika Stanek
Stefania.K
pompon1
Chrup13
Karola78r
klaudia0501
Miśkaa7
ania1321
karina 2000
Kajusia818
SaCa
lolkakarolka1
wojtek0501
Lily256
orbits
HANIA SOPALA
julunia016
KKKASIAAA
@OPERATA@
olek9990
cineczka88
ArbuzekQ11
doriz2000
angelikaw404
rihanna$$$
klara54
Firsa
ja jestem ładna
Kemi :)
pauli pp
opu1234
Roberta9761
saels
kika3333
olagozdz
Mora07
AnetaSylwia
StYlOwAnAtA101
Ewelina0903
ewama24
emmaeliza
KiraSara
AlexO9O
loffciam37
luna xdxdxdxd
Kathey
Zazzija
#persefona
Jessk
Heheszky123
$ mamona $
Tittala
Oliwia nuta
violcia77
patka110love
mpjsspzijsz
DJMaciusPL
SHIN!ee
iue
ALAKINGA
! ! ! Alicja ! ! !
Klodin10
psiokotka07
Angelika186
czadowa9090
stoktrotka345
ShelbyGT500
karolina500310
Theyla
Muszelka 11
YourAniolek
Lady Lexy
Kingusie01
nadiakas
Gabriela Kociara
Vocal Gun
olapen1
GalaxxyApple
Za oporządzanie zwierzaków powyższych osób w ciągu jednego dnia uzbierałam ponad 1800 StarCoins! Zatem, musicie przyznać - to świetny sposób na zarobek. C:

Jeśli znacie inne osoby albo Wy sami macie sporo zwierzątek - napiszcie w komentarzu, ja sprawdzę czy ktoś nadaje się na listę i wpiszę. 

*** Edytowane 13 lipiec 2015r:  Ponieważ lista znacznie się powiększyła, sprawdziłam i zbiera się na niej już nie 1100, 1300 (jak napisałam w poprzednich wersjach) a ponad 1800 SC :) Treść została zmieniona. ***
W obrazku na początku posta gościnie wystąpiła Jula5341 - mam nadzieję, że się nie gniewasz. :3

49 komentarzy:

  1. Świetny post!
    Na pewno bardzo mi się przyda przy zbieraniu sc!
    ~Babeczka_z_Kubeczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja u niej byłam i 6, ale dwa z nich to niewyklute (takie "jajeczka") i po kliknięciu na nich nie dostaje się sc, więc odpada :/

      Usuń
  3. Na pewno spróbuję ! Dzięki ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. olagozdz, Mora07 i AnetaSylwia mają po 10 zwierzaków w pokoju z dużym lvl (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, sprawdziłam - rzeczywiście dużo, więc dopisuję. Pozdrawiam Cię! ;>

      Usuń
  5. Ja od zawsze tak zarabiam sc i przyznaję, że to świetny sposób ;) Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina0903 ma naprawdę dużo, można zarobić około 50sc. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post, czuję, że będę regularnie korzystać z tej listy ;3
    Można dopisać do niej jeszcze ewama24, emmaeliza, KiraSara, AlexO9O i loffciam37.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 6 zwierzaków, jestem luna xdxdxdxd.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kathey ma 11 zwierzaków od 12 do 29 lvl

    OdpowiedzUsuń
  10. ALAKINGA ma dużo.
    ~Wiktoria53680
    z MSP : D

    OdpowiedzUsuń
  11. SHIN!ee i ! ! ! Alicja ! ! ! Mają dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dodam
    Zazzija
    #persefona
    Jessk
    Heheszky123
    $ mamona $
    KiraSara
    Tittala
    Oliwia nuta

    Jeśli jakaś osoba jest na liście, to przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś jedną literówkę. Ma być Stefania.K, a nie Stafania.K ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna lista ;) Będę z niej napewno korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze ma Juljane 10 zwierzaków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klodin10, psiokotka07, Angelika186, czadowa9090, stokrotka345, ShelbyGT500, karolina500310, Theyla. To chyba na tyle :D ~hanablondi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa czekaj.. Zrobiłam błąd. Powinno być 'stoktrotka345' Sorki :)

      Usuń
  17. Jeszcze jest warszawa57 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszelka 11 ma 10 zwierzaków i można na nich zarobić 54 sc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam. :)
      PS Mi za to nie dało 54 SC, a 49.

      Usuń
  19. Codziennie korzystam z tej listy ;D ~hanablondi

    OdpowiedzUsuń
  20. AlexO9O
    nadiakas
    Vocal Gun
    Gabriela Kociara

    to tyle :)


    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  21. Kingusie01 ma 6

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestę Fejme B)...Tak to ja iue..XDD
    ~iue

    OdpowiedzUsuń
  23. Ey! Ja znam lepszy sposób na nawet 10 tysięcy dziennie lub nawet 100! Zrób film, który będzie w TOP ;*

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam 10, więc zapraszam (;

    Lady Lexy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam dużo zwierzaków mój nick to GalaxxyApple

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również mam 10 :)
    olapen1

    OdpowiedzUsuń
  27. olapen1, GalaxxyApple, Lady lexy, Kingusie01 - dopisane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam 6 nick pienkna pani news wiem że z błędem

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.