POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

10 marca 2015

Lumpeks

Cześć, przybywam z... lumpeksem! Na czym on polega? A na tym, że ubrania, za które normalnie musielibyście zapłacić StarCoins kupujecie za oglądanie mojej jakże zacnej twórczości ;) i w dodatku zarabiacie SC zamiast je wydawać.

Poniżej obrazki przedstawiające co można wziąć (łącznie ponad 40 ubrań, włosów, dodatków i mebli):
Lumpeks na moviestarplanet - rzeczy za oglądanie seków, rzeczy za filmy mspLumpeks na moviestarplanet - rzeczy za oglądanie seków, rzeczy za filmy msp


Zasady, proszę przeczytajcie:

1.  Jak coś się chce to proszę albo pisać w komentarzach pod postem, albo przez gg (51432608) bądź na lewe konto na msp, które podałam w zakładce Kontakt w menu (klik!). Błagam, nie piszcie w komentarzach pod artbookiem z ubraniami, bo mi się bugują i po prostu czasami ich nie widzę!  Oczywiście można też napisać normalnie na moje główne konto (czyli morts vivants)
2. Pod każdą rzeczą pisze na kolorowo jakaś liczba - oznacza ona ile seków/filmów trzeba obejrzeć, aby coś dostać. Niektóre z  nich są dla vipów, więc patrzcie uważnie :) Nie biorę odpowiedzialności za to, jeśli ktoś zamówi sobie coś dla vip chociaż nim nie jest.
3. To, jak ktoś się zgłasza po daną rzecz powinno wyglądać tak:
  • Pyta się mnie gdzieś (najlepiej na gg, można na msp) o to, czy może wziąć np: różowe spodenki za sześć seków. Pytając się proszę koniecznie opisywać coś tak, abym ja zrozumiała o co chodzi. Zamówienia typu "jakieś buty" nie będą przyjmowane. 
  • Ja odpowiadam, czy coś jest wolne czy nie. 
  • Ogląda odpowiednią ilość sek/filmów, do każdego daje pięć gwiazdek i komentarz. Jeśli nie ma komentarzy to niczego nie daję. 
  • Po obejrzeniu pisze do mnie, że już. Ja sprawdzam komy i jeśli wszystkie są to wysyłam rzecz. 
4. Prezenty wysyłam w ciągu trzech dni! Jeśli zapomnę to proszę mi przypomnieć, bo mam sporo spraw na głowie. 
5. Po zajęciu rzeczy ktoś ma 2 dni na obejrzenie seków/filmów.
6. Jeśli ktoś najpierw zgłosi się o coś, a potem się rozmyśli lub nie obejrzy to płaci miniodszkodowanie w wysokości obejrzenia dwóch sekundówek.

To tyle!



20 komentarzy:

  1. buty czarno biale za 6 seków na obcasach i jasne włosy za 10

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile jeszcze jest chciałabym zarezerwować wianek z pierwszej strony za 5 seków dla vip.
    Dziękuję,
    ~Laudy (na MSP MalinaDunia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, już Ci zajmuję. Napisz do mnie na msp/gg jak skończysz.

      Usuń
  3. Sukienka biało-granatowa dla VIP za 7 seków :3 Na MSP jestem - juliah2003 ! Bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, zajęłam Ci. Napisz potem jak skończysz oglądać.

      Usuń
  4. Kwiatki nad włosami z MLP.
    Nick: lala NR1 0

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę zająć spodnie z 2 arta za 8 sek (te dżinsowe) oraz kolczyki z pierwszego arta za 5 sek.
    Nick : iue

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę jeansy za 8 seków/filmów.
    Nick: Anielline lub Misia882234
    Pozdrawiam:
    Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra! :) Pewnie, że się przyda. :D hanablondi

    OdpowiedzUsuń
  8. Długie różowe włosy, za 10 sek. Konto: lucy kotek

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym łóżko za 7 seków. Odpisz, jeśli zajmiesz!
    Na MSP jestem Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  10. Opłaca się takie coś zrobić C: Dawno też zrobiłam lumpeks, ale nikt się nie zgłosił :C

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  11. Oplacalne, opłacalne ! Za oglądanie filmow leca SC i zamiast je wydac dostajemy za darmo ! Dobry interes ! Oplacalny dla nas i dla ciebie, bo za ogladalnosc filmow ty tez dostajesz S.C. :) ~IB

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy jasne upięte za 7 seków :) gwiazduszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi screen te fioletowe błyszczące spodenki z nr 6

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.