POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

22 lipca 2015

Wyniki dwóch ostatnich boosterów + przygotujcie się na zmiany!

Witajcie!
Po krótkiej przerwie - przybywam. ;) Miał być nowy post, ale do jego robienia potrzebowałam aparatu - niestety zapomniałam naładować baterii i wyszło jak wyszło. :) Powiem tyle, że będzie on dotyczył czegoś innego niż MSP. W końcu nie bez powodu w nagłówku jest "Moviestarplanet i nie tylko..."

Wczoraj i 16 lipca zrobiłam dwa boostery - oto ich wyniki!

Booster z 16.07.2015

Pierwsze miejsce zajęła Lolinkassi z liczbą punktów: 11700. Przekazała ona jednak swoją nagrodę dla osoby z miejscem drugim, czyli użytkowniczce o nicku Kaaaassiaa - dostała ona w nagrodę 3 prezenty z listy życzeń o łącznej wartości 1925 SC. Gratulacje, dziewczyny!

Booster z 21.07.2015

Był to pierwszy Bstr w którym nie musiałam nawet robić listy, ponieważ zwyciężczyni dała mi aż około 10 specjalnych pozdrowień, zareklamowała mnie i nie tylko! Spokojnie miała ponad 60000 punktów bez dokładnego liczenia. A jest to - Winterowa!
Mimo tego, że unikat miał być dany tylko wtedy, gdybym wbiła 32 poziom to za taka pomoc mogę do przekazać i bez tego levela. Unikatowy tatuaż leci do Ciebie, gratuluję! ♥



PS: Zapraszam Was póki co na wywiad z Lolinkassi (kilk!), bo jakoś mało osób go widziało ;)

2 komentarze:

  1. Wow, 10 specjalnych pozdrowień?! :o Masz bardzo miłych i pomocnych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Jak widać, są pomocne ptaszyny w naszym gnieździe:-))))
    Gratulacje dla zwyciężców!

    Pozdrawiam serdecznie, Sonianet

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.