POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

27 lutego 2015

Konkurs "Bajkowa Gorączka" + nowy pakiet Vip!

Na MSP pojawił się nowy motyw - "Bajkowa Gorączka". Myślę, że nie byłoby go gdyby nie pełno próśb młodych użytkowników o to, aby zrobiono konkurs z Krainą Lodu czy innymi bajkami. 

(MovieStarPlanet) Konkurs "Bajkowa Gorączka"


Załoga MovieStarPlanet zmieniła także walentynkowy Vip, na nowy. Kojarzy mi się on ze spędzaniem zimy w gorących krajach, jak to niektórzy robią... Tylko zwierzak bardziej karnawałowy jest. :)

(MovieStarPlanet) nowy pakiet Vip!

Mam wrażenie, że podobną sukienkę (za diamenty) do tej z powyższego zestawu widziałam w sklepie. 

6 komentarzy:

  1. Na taki strój wydałam trochę SC XD Ale nic XD I myślę ,czy zakupić tego VIP czy nie . xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten boonie nie należy do najpiekniekszych :/ Ale sukienka i włosy cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że w sklepie była podobna sukienka :) Na msp jest mnóstwo podobnych do siebie ubrań.. Mi się bardzo podoba ten nowy motyw i ubrania, są świetne, animacje- trochę drogie, ale ujdzie :) hanablondi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że modzi zrobili konkurs taki jakby z Krainy Lodu. A nowy pakiet VIP to taki sobie.

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs dla tych młodszych,bo przecież tez tu sa xD ~IB

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.