POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

1 lipca 2015

PORADNIK: Wieczny bitchface naszej MovieStar - jak go zrobić?

Cześć i czołem!
Dzisiaj trochę nietypowy poradnik, mianowicie - jak zrobić efekt bitchface, bądź inaczej twarzy "zimnej suki" na msp. :) Wydaje się, że jest to dosyc trudne - w końcu MovieStarPlanet to gra dla dzieci, wszystkie buzie muszą być nieskazitelnie piękne i promienne...

Ale od czego jest klinika piękna?


...No właśnie. ;) Tutaj dzieją się istne cudeńka! Serio. Okej, nie będę przynudzać, przejdę do części głównej - czyli przemiany. 

Oczy


Jak mieć bitchface na moviestarplanet? Jak mieć bitchface na moviestarplanet?



Tutaj pasują tylko jedne - te dla vip za 200 Starcoins. No, ewentualnie z tych na drugiej stronie, za 250 SC. Co do koloru: czarne. Albo kolorowe, ale nasycone. Nie żaden turkus, i nie żaden granat-prawie-czarny! Musi być widać, że to intensywny kolor, tak jak intensywny jest chłód w charakterze Margaret Thatcher! (Wybaczcie, nie mogłam się powstrzymać :D) Jednocześnie szarości i brązy oraz wszelakie inne niezdecydowane kolory odpadają. Nie ma też żadnych pośrednich między głęboką czernią a kolorkiem, pisałam o tym już wcześniej. Nie i koniec. O.

Makijaż


Jak mieć bitchface na moviestarplanet? Jak mieć bitchface na moviestarplanet?


Moim ulubieńcem tutaj jest w stylu zombie ale w wersji z jasną dolną powieką. Ja użyłam koloru białego, ale wy użyjcie tego, który jest najbliższy karnacji Waszej MS lub odrobinę od niej jaśniejszy. 

Nos

Jak mieć bitchface na moviestarplanet? Jak mieć bitchface na moviestarplanet?

I w końcu spiczasty wygrywa! Bo o ile do innych twarzyczek pasowało kilka rodzai, to do tej... raczej tylko ten zadarty ;) W końcu nie bez powodu mówi się do osoby zbyt pewnej siebie "nie zadzieraj tak nosa".

Usta

Jak mieć bitchface na moviestarplanet?


Tutaj już całkowita dowolność, ponieważ praktycznie wszystkie usta pasują. Kolory - jakiekolwiek, byle nie czarne lub mocno ciemne ani też bardzo jasne. Te nude, wzięte z niemieckiej wersji też nie będą pasować. Ble. Nasza MS musi mieć intensywnie podkreślone i oczy, i wargi.

Karnacja

Jak mieć bitchface na moviestarplanet?


Preferuję jasną, ale nie białą. Może być taka jak moja (nie, wbrew pozorom moja postać nie jest bladolicą :p) Opalenizna powinna być w chłodnych (nie mylić z ciemnymi!) barwach, ale nie za ciemna. Trzeba trochę wyczucia.


Efekt końcowy, kiedy wybrałam to co mi się podoba:

Jak mieć bitchface na moviestarplanet?




Nie mój styl, ale całkiem niezłe! Kojarzy mi się ona trochę z klimatami grunge, alternatywny. Mrr.

***
Tak, dodałam reklamy.
>Tutaj było trochę zdań o tym, że spędzam na blogu tyle czasu co dorosły człowiek w pracy na pół etatu, więc mam prawo mieć wynagrodzenie i jest ono w postaci pieniążków z reklam. Usunęłam je, bo i tak każdy będzie gadał swoje, niestety.<


12 komentarzy:

  1. Świetny post, Mortuś! :* Jeszcze takiego nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki >D Był już podobny, o słodkiej twarzyczce.

      Usuń
  2. No właśnie, świetny post. Fajne dopasowanie. Najbardziej podoba mi się ten kolor ust :33

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  3. Założę nowe konta, stanę się dziewczynką i tym o to sposobem podbije MSP :))))
    ~Anternot

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz zrob efekt niceface. Dalej. Kaze Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy o to Ci chodziło ale o słodkiej twarzyczce już było :3

      Usuń
  5. omygy cudo

    -vickie1901
    - Latające Masło.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.