POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

8 marca 2015

Wywiad z Ambrosse

Witam ponownie, tym razem uznałam, że warto abyście poznali bliżej osobę, jaką jest Ambrosse.

Na początek kilka informacji o niej: Ma na imię Emilia, chociaż wszyscy mówią na nią Emi. Lubi czytać książki z gatunku fantastyki. Słucha metalu (w tym jego podgatunków), poezji śpiewanej, k-popu. To wielka fanka Hollywood Undead!

Wywiad

Na początek będzie rozmowa pisana (niektóre słowa zakratkowało, a na gg dostałam informacje które, więc w ten sposób je poprawię), a pod nią znajdziecie zrzuty ekranu, które są dowodem wiarygodności.
Enjoy! (czcionką pogrubioną zaznaczone są wypowiedzi Emilii!)

Ja:  Hej, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga? :3

Ambrosse: Czuję się zaszczycona! Jasne, że możesz. Nigdy wcześniej nikt o to nie pytał.

Ja: Okej, no to przygotuj się na pierwsze pytanie!

Ambrosse: Mh, jasne. cx

J: Ostatnio szybko wbijasz lvle, chociaż wiadomo, że im większy poziom to tym więcej fejm do zdobycia. Jak to się stało?

A: To wszystko to zasługa moich znajomych tutaj. Dają mi rolę w swoich filmach, wspomagając autografami. Jestem im naprawdę wdzięczna. Oczywiście to działa w dwie strony. Oni dają rolę mi - ja daję im. 
A (po chwili): Lub po prostu odwdzięczam się poprzez kupienie im całej listy życzeń, czy też obejrzeniem kilku filmów.

J: Aaa, rozumiem! No tak, bez znajomych ani rusz!
J (ciąg dalszy): A czy nie czujesz się znudzona tą grą? No wiesz, konto od 2012 roku, trochę długo... wymienianie się rolami może zacząć być nużące.

A: Nie jestem prawdziwą właścicielką. Otrzymałam to konto od mojego przyjaciela. Ogółem gram od samego początku, kiedy MSP współpracowało z Cartoon Network.
A: Miałam dużo przerw, w 2012 roku byłam wręcz uzależniona od tej gry, ale potem cudem mi się znudziła i wróciłam do niej całkiem przypadkiem pod koniec października 2014  roku. 

J: No właśnie, co do początków msp - jak wspominasz tamte czasy, o ile cokolwiek z nich pamiętasz?

A: Uh. Byłam wtedy całkiem malutka. Pamiętaj jedynie stary, cudowny (!) wygląd. I zaangażowanie supportu w tą grę. Wszyscy narzekają, że tęsknią, ale teraz jest lepiej. Więcej możliwości, więcej graczy... 

J: To może teraz zapytam bardziej o Ciebie ;) Jaki jest Twój styl na MSP?

A: Ojejku. Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Nie wiem, naprawdę. Nie potrafię go określić.

J: Mhm, to może masz  ulubione kolory?

A: Czerwony, biały i granatowy. TAK. Granat to mój kolor, zdecydowanie.

J: Ejże, też lubię granatowy! I to bardzo ♥

A: Nawet oczy mam tutaj granatowe xD <3

J: Hihi :3
J: Okej, teraz dwa ostatnie pytania! Pierwsze: co byś zmieniła w msp? Drugie: Jakie są Twoje ulubione "fejmy"?

A: Za dużo różu. Tutaj grają również chłopcy, chyba troszkę trudno odnaleźć im się w takich kolorach. Jedynie kolorystykę chciałabym zmienić i niektóre bugi, których nie trawię. Przede wszystkim podczas robienia filmów, pojawia się jakaś 'formułka' i nie chce zniknąć.
A: A jeśli chodzi o fejmy, to bardzo lubię Lolinkassi. Uważam ją za bardzo inteligentną osobę. Uh. Shin!ee też jest bardzo miłą osobą. Miło się z nią rozmawia, szkoda, że nie ma tutaj więcej takich osób jak ona czy też Lolinkassi. Następnym fejmem jest Lukasx2. Kocham go jak własnego brata, jest mi naprawdę bliski. I morts vivants! B) <3

J: Haha, taki ze mnie fejmik, że aż żaden :* Dzięki za wywiad, chcesz dodać coś od siebie?

A: Chciałabym pozdrowić kilka osób, a mianowicie: domilka000, Anternot, LittRose i #Tony Stark. Ach! I ciebie oczywiście. ♥ Masz świetnego bloga.

J: Dziękuję i miłej niedzieli! Za chwilę wywiad pojawi się na morcejna.blogspot.kom (k=c) :)

A: POLECAM TEGO OTO BLOGA! ^^


Wywiad z Ambrosse 1

Wywiad z Ambrosse 2

Wywiad z Ambrosse 3

Wywiad z Ambrosse 4

Wywiad z Ambrosse 5

Wywiad z Ambrosse 6

Wywiad z Ambrosse 7

Wywiad z Ambrosse 8

Wywiad z Ambrosse 9

Wywiad z Ambrosse 10

Jeszcze raz wielkie dzięki, Emi! Miło zadawało się Tobie pytania. 
A co Wy o tym uważacie? A może chcecie z kimś konkretnym następny wywiad? Dajcie znać w komentarzach. 

21 komentarzy:

  1. Omg. ♥ Czuję się serio jak jakiś fejm, haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wywiadzik *.*
    ~Dreamer_♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia ! ~Anternot

    OdpowiedzUsuń
  4. Emi, dziękuję za pozdrowienia! ♥
    ~domilka000

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mną możesz B)
    (Na MSP jestem NewYork222)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba Twój sposób prowadzenia wywiadów. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wywiad! Więcej, więcej, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za docenienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wywiad! :) Zrób więcej, z chęcią przeczytam ;) hanablondi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wywiad, jednakże uważam, że jeśli te niepotrzebne fragmenty (dla przykładu to "hihi" lub "Ejże, też lubię granatowy! I to bardzo ♥") zostałyby wycięte, wywiad stałby się bardziej "profesjonalny".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, po Twoim komentarzu przeczytałam kilka wywiadów w gazetach i masz całkowitą rację. Prowadząc wywiad bardziej zależało mi na tym, aby jego atmosfera była wyluzowana, zapomniałam o profesjonalności. Swoją drogą, szkoda, że napisałeś/-łaś to z anonima, nie ma się czego bać krytykując - tym bardziej, iż to nie są "hejty".

      Usuń
  11. UWIELBIAM wywiady ♥ A ten podbił moje serce ;*
    ~Nadiakas

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wywiad! :) Może teraz przeprowadzisz wywiadzik z kimś z highscores? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wywiadami jest dużo roboty (skriny i przepisywanie wszystkiego; w dodatku trzeba wymyślić ciekawe pytania i umieć "poprowadzić" rozmowę nawet gdy osoba z którą rozmawiam odpowiada ciągle tak lub nie) ale postaram się kiedyś jeszcze wywiad zrobić.

      Usuń
  13. Super :33 Rób takich więcej :D

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie czytac wywiady, naprawdę lubie ! :* ~IB

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wywiad xDDD No dziwne... Pozdrawiam kochana :*

    ~1szymon102
    ~Aristocrate
    #OREFUAR

    OdpowiedzUsuń
  16. Super morcik jesteś urodzoną dziennikarką i świetnie opisujesz to wszystko co się dzieje :3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.