POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

2 kwietnia 2015

Wielkanoc 2015 na MSP

Powracam!

Nadszedł "wielki come back" :) Zastanawiałam się, czy jest jeszcze sens prowadzić tego bloga, ale prośby i zapytania o kolejny post mówiły same za siebie. Bardzo miło jest czytać takie wiadomości - to serio podnosi na duchu! Mam teraz przerwę, więc postaram się ją wykorzystać o ile choroba (tak, ciągle choruję...:s) nie przytwierdzi mnie do łóżka na Wielkanoc. Pragnę także dodać, że

  • Póki co zawieszam konkurs na komentatora miesiąca - skoro nie było wielu postów to nie było co komentować. Dam znać kiedy powróci.
  • Popsuł się SCM Player i nie mam zamiaru dodawać go znowu - nad robieniem poprzedniego siedziałam 3 godziny, a obecnie uważam go za zbędny dodatek. 


Post ten dedykuję użytkowniczce o nicku Nadiusiaa. Brakuje jej niewiele do następnego levela, dlatego zapraszam do dawania jej grafów!

Wielkanoc na MovieStarPlanet - zadania

Krótko o nich: jest ich dwanaście, a za zrobienie wszystkich otrzymujemy nakrycie głowy, kurczaczka na ramię, czekoladową pisankę oraz booniesa. Są to unikaty, dlatego warto wykonać wszystkie!
Łącznie za poprawne wykonanie ich dostaniemy  około 600 (?) fame i podobną liczbę SC. 
Każde możemy pominąć, ale niektóre są tak banalne że po prostu bardziej opłaca się je zrobić niż stracić na nie jeden diament, który moglibyśmy przeznaczyć na coś innego. Całe wydarzenie kończy się 6 kwietnia.

Nagrody za zadania wielkanocne 2015 na moviestarplanet - boonies
Okienko z Booniesem i życzeniami - jak... zielono!

Konkurs

Na MSP pojawił się także konkurs o tematyce wielkanocnej (jak co roku), tym razem zwie się on Wielkanoc Na Farmie. Ocenę jego pozostawię Wam ;) Mi się on bardzo podoba, jedynie mam zastrzeżenia co do animacji - wszystkie na serio przydatne są zarezerwowane dla vipów. No, ale cóż - za jakość trzeba płacić! 

Konkurs "Wielkanoc na Farmie" na MovieStarPlanet


Wraz z konkursem przybyło jedno tło - jest ono też obecną scenerią całej gry.

Nowe, wielkanocne, wiosenne tło na MovieStarPlanet


Wybaczcie za krótkość tej notki - w najbliższym czasie mam zamiar poruszyć pewien ważny temat i mam nadzieję, że z chęcią przyszły post przeczytacie. :) Miłego dnia!


7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że powracasz do blogowania :)
    Będę czekała na kolejne posty z niecierpliwością ;)
    Pozdrawiam: nadiakas

    OdpowiedzUsuń
  2. Post bardzo mi się podobał! ; )
    Długo na niego czekałem, ale widać opłacało się.
    ~Anternot

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podobają te wielkanocne zadania. Teraz też zrobili jakieś, tylko pisze, że będzie wkrótce. Tak bardzo nei mogę się doczekać!

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  4. Na lato tez jakies będą :) ~IB

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie akurat konkurs malo podobal, ale takie zadania to zawsze mile urozmaicenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobaą mi się te konkursy :) Cieszę się, że dale prowadzisz dalej bloga.

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.