POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

19 lutego 2015

Nowy konkurs - MSP Awards!

Hej, dzisiaj - jak co tydzień - na MSP pojawił nowy motyw, tym razem o nazwie "MSP Awards"

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 1

Jak widzicie, dotyczy on gali wręczenia nagród. Taki konkurs był już w 2011 roku pod tą samą nazwą. :)

Zobaczcie, co nowego dodano

Z ubrań dla dziewczyn pojawiły się trzy strony, głównie sukienki.

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 2


Bardzo mi się podobają, mam jedynie zastrzeżenia co do tego kapelusza - jest jakiś... nijaki. Na pewno do sukienki bym go nie ubrała.

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 3


Serio? Tylko jedna para butów? No chyba msp sobie żartuje. :')
Ale + za inspirowanie się Edem Sheeranem i Jaredem Leto.


Looki

Dla dziewczyn:
Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 4
NIE-VIP

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 5
VIP

Obydwa są typowo galowe i tak jakoś... bardziej podoba mi się ten nie-vip. 
Są utrzymane w tej samej kolorystyce:

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 6


Na czerwono zaznaczone są kolory ubrań, a na zielono brąz, którego użyłam do włosów.

Dla chłopaków:

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 7

Jest on nie-vip. Jak widzicie, użyłam butów i spodni z innego konkursu. Starałam się, aby wyszło jak najtaniej i jednocześnie w miarę ładnie.
Kolory:

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 8


Przepraszam, ze nie zaznaczyłam innym kolorem blondu i zapomniałam o szarości zarostu - mam nadzieję, że wybaczycie, hihi.

Animacje

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 9


Wszystkie są ładne, najbardziej podoba mi się ta z helikopterem (i przy okazji jest nieźle droga...) oraz ta dla vip za 700 SC. Tej za 575 StarCoins nie mam zamiaru kupić, bo mam podobną o innej nazwie. 

Przedmioty

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 9a


Najlepszy wg mnie jest paparazzi  dla vipów, oraz... palma. ;) Po różnicy między statuetką z 2011 roku a tą z nowego konkursu widać, jak bardzo zmienił się wygląd różnych rzeczy i sposób ich przedstawiania  - oczywiście na lepsze! Czyżby zatrudniono po prostu nowych grafików?

Tła

Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 9b


Konkurs na MSP - MSP Awards 2015 9c


Za zrzuty ekranu większości rzeczy dziękuję Marcelliniee - co prawda i u niej i  u mnie nie da się wyłączyć chatu, ale ona ma znacznie mniej znajomych, więc lagów tutaj brak.
Przy okazji zapraszam na jej sekundówki i stary początek filmu "Związkowcy", niedługo Marcela wbije szesnasty level ♥

7 komentarzy:

  1. całkiem fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny motyw :3 Taki `elegancki ^u^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post c;
    ~~Kakauko ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne looki, bardziej by mi się podobało połączenie sukienki VIP z tymi włosami z looka dla NIE VIP, ale to już moje zdanie c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, i tak jestem kiepska w robieniu looków konkursowych hihi ;)

      Usuń
  5. Fajne są te sukienki, ale szkoda, że takie drogie :<

    Wiktoria53680

    OdpowiedzUsuń
  6. No, drogie to są ale warto kupić bo wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.