POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

20 lutego 2015

Przerwa + ałamojenogi

Nie wiem, czy będę przez najbliższe dni pisać posty na blogu, bo coś mi się stało w kolanie i nie mogę chodzić. Rodzice mi powiedzieli, że jeśli nie minie do jutra to będę musiała jechać do szpitala na ortopedię, prześwietlenia, badania i te sprawy.

Dwa-trzy tygodnie temu spadłam ze schodów w szkole, moja prawa noga nadal jest cała sina i boli czasami (przy dotyku to już bardzo... :s), w lewej obiłam kolano, które właśnie dzisiaj chrupło. (Miałam jeszcze poobijane żebra i głowę ale to nie o to chodzi) Obawiam się, że to co stało się dzisiaj ma związek z tym upadkiem. :(

Póki co stosuję co jakiś czas na przemian dwie maści i mam nadzieję, że się polepszy.

Życzę Wam  abyście nigdy nie mieli podobnie!
I pamiętajcie aby - gdy coś sobie zrobicie - pojechać do lekarza w najbliższych dniach. Ja po tym incydencie ze schodami do lekarza wcale nie poszłam, i teraz się doigrałam, uh.

Zapraszam do czytania i komentowania poprzednich postów, skoro nowych ni ma.

4 komentarze:

  1. Kochana, mam nadzieję, że okaże się, że to nic poważnego i wszystko będzie dobrze :)
    Całe MSP trzyma kciuki za Ciebie i twoje nogi XDD

    ~Dreamer_♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia c;
    //Kakauko ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej ! ;* I martwię się ,ale mam nadzieję ,że wszystko będzie dobrze ;^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej.Napewno wszystko będzie dobrze

    Diamentowa@

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.