POLECAM O NOCY HAKERÓW: [KLIK, ABY PRZECZYTAĆ CAŁE]

O forum cz.2: Noc hackerów?! + Wyniki komentatora miesiąca!

22 lutego 2015

Informacja

UWAGA: POST JEST NIEAKTUALNY. POST Z MINIKONKURSEM - TEN AKTUALNY - JEST TERAZ TUTAJ: (>MINIKONKURS! KLIK<)

Hej, przybywam do Was z minikonkursem (?) organizowanym przeze mnie.

Zanim jednak go przedstawię, chciałabym przekazać, że postów nie będzie codziennie. Blogi, gdzie jest co najmniej jeden post na dzień prowadzone są przez kilka osób, a ja nie dość, że jestem sama (i z nikim prowadzić go /chyba/ nie będę) to jeszcze staram się nie robić żadnego "cotygodniowego oceniania" czy ciągle nowych looków, a próbuję napisać coś w miarę oryginalnego.

Co 30 dni wybierany będzie komentator miesiąca. Postaram się, aby wygrany dostawał  w każdym miesiącu coś innego. Dopiero blog zaczyna istnieć, więc w tym miesiącu nagroda będzie niewielka - dwie rzeczy z szafy wybrane przeze mnie i obejrzenie 10 filmów.
Komentator miesiąca to po prostu osoba, która w ciągu ostatnich trzydziestu dni skomentowała najwięcej postów i stron w blogu. Powiększyć swoje szanse na wygranie można poprzez reklamowanie bloga w ctr oraz na forum. Jednak trzeba mi wtedy przesłać dowód - mianowicie zrzut ekranu, email podam na priv. :). W tym skrinie musi być widoczna wasza nazwa użytkownika, data i godzina oraz sposób reklamy i link do bloga. Należy reklamować tak, aby linku nie kratkowało ;)

Co miesiąc komentarze się zerują. Czyli każdy ma szansę wygrać!

Komentator miesiąca wybrany 13 marca 2015r - juliah2003.
Nagroda: dwie rzeczy z szafy i obejrzenie 10 filmów.

Najbliższy komentator miesiąca zostanie wybrany 13 kwietnia 2015 roku!  Nagrodą jest prezent z listy życzeń do 500 SC.


10 komentarzy:

  1. Mmm *u* I tag nie wygram ^^ Hyhy ((:

    OdpowiedzUsuń
  2. No, takie coś to ja rozumiem, ale co będzie jeżeli ja wygram (Marzenia ;_; ) to co dostanę, bo przecież chyba sukienki mi nie wyślesz xD ~Anternot

    OdpowiedzUsuń
  3. Już grubo ponad tysiąc widzów wpadło! Rozkręcasz się Mortuś! ♥
    ~Dreamer_♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twojego bloga! Masz naprawdę oryginalne wpisy!
    ~nadiakas

    OdpowiedzUsuń
  5. a zrobisz konkurs na najbardziej szczerego artbooka? sa 3 miejsca! 1 miejsce-500 sc i autograf i cos z listy zyczen 2 miejsce-300 sc i autograf 3 miejsce-100 sc! to tyle co bym proponowala

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konkurs! Może mi sie uda *o*

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, aby przed napisaniem komentarza pomyśleć i zastanowić się czy na pewno to są odpowiednie słowa... :) Komentarze przed publikacją są moderowane.